
Jest praca dla animatora sportu
Wymiar czasu: 56 godzin miesięcznie. Projekt trwa 9 miesięcy (marzec – listopad) – na ten okres przyznawane jest dofinasowanie z MSiT.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie z zakresu: wychowania fizycznego, animator sportu;
- Predyspozycja do pracy w środowisku lokalnym;
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
- Niekaralność.
Mile widziane:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Przygotowanie pedagogiczne.
Podstawowe obowiązki:
- Organizacja regularnych i atrakcyjnych pozalekcyjnych zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży uwzględniające powszechną dostępność, przełamywanie barier w dostępie do sportu z powodów ekonomicznych, zgodnie z miesięcznym harmonogramem pracy;
- Organizacja regularnych i atrakcyjnych zajęć sportowych dla wybranych grup priorytetowych (przedszkolaki, rodziny, osoby niepełnosprawne, seniorzy oraz członkowie wybranych organizacji społecznych np. ZHP, OSP, uniwersytety III wieku itp.) zgodnie z miesięcznym harmonogramem pracy;
- Przeprowadzenie przynajmniej dwóch / jednej lokalnych akcji promocyjnych, w tym organizacja imprez i wydarzeń sportowych dla społeczności lokalnej (różne grupy społeczne i wiekowe) promujących zdrowy styl życia;
- Zaangażowanie wolontariuszy w działania realizowane w ramach Projektu;
- Współpraca z klubami sportowymi w celu wspierania rozwoju młodych talentów sportowych, współpraca ze szkołami i organizacjami sportowymi w celu popularyzacji aktywności fizycznej;
- Angażowanie się w organizację turniejów i akcji społecznych inicjowanych lub objętych patronatem przez Ministra Sportu;
- Posiadanie aktywnego numeru telefonu wykorzystywanego do kontaktu z animatorem i podanego do publicznej wiadomości;
- Zamieszczanie wszelkich informacji dotyczących realizowanego Projektu na tablicy informacyjnej na terenie obiektów, na których realizuje Projekt;
- Uczestniczenie w szkoleniach dotyczących pracy w roli Lokalnego Animatora Sportu;
- Dbanie o dobre imię Zleceniodawcy, Ministerstwa Sportu oraz innych ewentualnych partnerów Projektu;
- Prowadzenie szczegółowej ewidencji czasu poświęconego na realizację poszczególnych zadań wynikających z niniejszej Umowy;
- Inne zadania powierzone Zleceniodawcy w trakcie realizacji Projektu.
Szczegółowe obowiązki:
- Zleceniobiorca zobowiązany jest do bieżącego śledzenia wszelkich komunikatów i informacji dotyczących przebiegu pandemii COVID – 19 oraz do stosowania się wszelkich zaleceń i instrukcji wydanych przez uprawnione w tym zakresie organy w szczególności przez Ministra Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministra Sportu;
- Zleceniobiorca zobowiązany jest do przestrzegania metodyki i organizacji zajęć sportowych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami przy uwzględnieniu wszelkich wytycznych wydanych przez uprawnione organy oraz przez Zleceniodawcę, w tym komunikatów Zleceniodawcy publikowanych na stronie internetowej www.projektorlik.pl;
- Zleceniobiorca oświadcza, że posiada niezbędne uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę oraz doświadczenie do wykonania postanowień wynikających z niniejszej Umowy;
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania wszelkich zasad i procedur dotyczących bezpieczeństwa obowiązujących w miejscu prowadzenia zajęć;
- Zleceniobiorca obowiązany jest informować Zleceniodawcę i Jednostkę Samorządu Terytorialnego/Zarządcę Orlika o przeszkodach w wykonywaniu zawartej Umowy lub dochowaniu terminu przeprowadzenia zajęć, niezwłocznie po powzięciu takiej wiadomości;
- Zleceniobiorca zobowiązany jest poinformować uczestników zajęć o ich odwołaniu z odpowiednim wyprzedzeniem, w sytuacji, w której posiada informacje o niemożliwości.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny.
- Dokumenty poświadczający wykształcenie;
- Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
- Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity (Dz.U.2019.1781 t.j. )
Dokumenty należy składać:
-osobiście w Urzędzie Gminy Długołęka, ul. Robotnicza 12; 55-095 Mirków;
– listownie na adres podany wyżej;
– e-mail, na adres: m.korny@gmina.dlugoleka.pl.
Termin składania dokumentów trwa do dnia 16 czerwca 2021 r.