Sprawozdanie opisowe z przebiegu realizacji zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Długołęka w roku 2022″
W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego zgodnie
z Regulaminem udzielania zamówień o wartości poniżej 130 000 zł do realizacji w/w zadania wybrano ofertę spółki REVOL Sp. zo.o. Sp. k. ul. Senatorska 21/30-31, 93-192 Łódź.
Umowa podpisana została w dniu 18 lipca 2022 r. z wyznaczonym ostatecznym terminem realizacji na dzień 9 września 2022 roku.
W wyniku przeprowadzonej akcji zdemontowano, odebrano i zutylizowano łącznie 42,095 Mg wyrobów zawierających azbest. Prace przeprowadzono
na 27 posesjach na terenie gminy Długołęka. Całkowity koszt zadania wyniósł 28 318,27 zł. Realizacja przedmiotu umowy przebiegała zgodnie z ustalonym harmonogramem. Realizacja zadania współfinansowana ze środków NFOŚiGW oraz WFOŚiGW we Wrocławiu.